لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (2024)

امروزه سایت‌های دانلود زیرنویس بسیاری روی کار آمده‌اند و هر یک از آنها روی زبان‌های مختلفی فعالیت دارند. این مقاله مربوط به معرفی بهترین سایت زیرنویس فارسی بوده است تا از طریق آن بتوانید به دانلود رایگان زیرنویس فیلم‌ها دسترسی داشته باشید و نیاز خود را به سایت‌های متنوع در این زمینه به حداقل برسانید.

اگر از دنبال کنندگان فیلم‌ها و سریال‌های مختلف جهانی باشید، حتماً می‌دانید که روزانه عناوین بسیاری در این زمینه منتشر می‌شود. در کنار انتشار این موارد، متاسفانه بیش از ۹۰ درصد آنها بدون اینکه دوبله شوند در سایت‌ها جهت دانلود قرار می‌گیرند و کاربران را ملزم به استفاده از زیرنویس‌های فارسی می‌نمایند. در کنار این موضوع اگر تصمیم دارید که صدای اصلی فیلم را در اختیار داشته باشید و از طرفی دیگر متوجه خط داستانی و روایتگری آن شوید باید به سراغ زیرنویس‌ها بروید. در ادامه این مطلب پلازا، به ۳ مورد از بهترین سایت‌های زیرنویس فارسی اشاره خواهیم داشت که بد نیست بدانید هر یک از آنها مدت زمان بسیاری در این زمینه فعالیت داشته‌اند و برای دانلود زیرنویس فارسی گزینه خوبی به شمار می‌آیند.

فهرست مطالب

1. سایت Subkade

2. سایت YIFY Subtitle

3. سایت film2subtitle

سایت Subscene چه شد؟

سایت های دانلود زیرنویس

در رابطه با دانلود زیرنویس فارسی باید بدانید که اگر از سایت‌های مختلفی در این زمینه استفاده می‌کنید، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا با در اختیار داشتن یک سورس جهانی می‌توانید نیاز خود از سایت‌های متنوع را به حداقل برسانید. در کنار این موضوع، نسخه‌های مختلفی از فیلم‌ها و سریال‌ها در سایت‌های زیر قرار داده می‌شود که بسته به نیاز و سلیقه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید از آنها برای زیرنویس کردن فیلم‌ها استفاده کنید. پلازا پیشنهاد می‌کند لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

1. سایت Subkade

لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (1)

وب سایت Subkade در میان بهترین سایت زیرنویس فارسی، گزینه بسیار خوبی بوده است. این وب سایت با در اختیار داشتن ویژگی‌های بسیار می‌تواند میزبان خوبی برای شما جهت دستیابی به جدیدترین زیرنویس فیلم‌ها باشد. سایت Subkade به صورت تخصصی روی زیرنویس فیلم فعالیت داشته است و این موضوع سبب شده تا این منبع بتواند گزینه بسیار خوبی جهت دانلود زیرنویس فارسی برای ایرانیان باشد.

همچنین بخوانید :

طریقه اضافه کردن زیرنویس به فیلم در VLC

در کنار این موارد بدنیست بدانید که استفاده از مطالب ساب کده کاملا رایگان بوده است و این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید بدون پرداخت هزینه‌ای، مستقیما به فایل زیرنویس فیلم و سریال‌ها دسترسی داشته باشید. امکان دریافت زیرنویس برای فیلم، سریال، انیمیشن، انیمه، مستند وجود داشته است که ساب کده توانسته تمامی موضوعات مرتبط با مالتی مدیای تصویری را تحت پوشش قرار بدهد. برای آشنایی با دیگر سایت‌های فعال در این زمینه، ما را همراهی کنید.

2. سایت YIFY Subtitle

لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (2)

وب سایت YIFY Subtitle دومین منبع معتبر در این فهرست بوده است. این سایت یکی از قدیمی‌ترین منبع‌های موجود بوده است که می‌تواند دانلود رایگان زیرنویس را در اختیار کاربران قرار دهد. این وب سایت زیرمجموعه‌های بسیاری را در خود جای داده است که در کنار زیرنویس می‌توانید به اطلاعات تکمیلی مربوط به هریک از فیلم‌ها دسترسی داشته باشید. این موضوع عامل مهمی برای بینندگان آثار ویدیویی بوده است تا بتوانند با اطلاعات بیشتری به سراغ دانلود فیلم یا زیرنویس آن بروند. این موضوع سبب شده تا این وب سایت بتواند در میان سایت های دانلود زیرنویس رتبه خوبی را کسب کند و در نزد کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد. وب سایت YIFY Subtitle دارای یک ایراد نیز است که اگر می‌خواهید با بهترین سایت زیرنویس فارسی مواجه شوید، این سایت کمی در آماده سازی زیرنویس فارسی ضعیف بوده است و برای دستیابی به آن باید زمان بیشتری را صبر کنید اما درمورد زیرنویس انگلیسی وب سایت YIFY Subtitle جزو بهترین‌های جهان است.

3. سایت film2subtitle

لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (3)

سایت film2subtitle یکی دیگر از منابع داخلی در این زمینه بوده است که از طریق آن می‌توانید اقدام به دانلود زیرنویس فارسی فیلم‌ها نمایید. درخصوص ویژگی‌های این وب سایت باید بدانید که سرعت عمل بالا و پشتیبانی از انیمه و انیمیشن‌های امروزی سبب شده تا سایت film2subtitle به عنوان میزبان بسیار خوبی برای کاربران ایرانی تبدیل شود و در فهرست بهترین سایت زیرنویس فارسی بتواند به کاربران داخلی خدمات مفیدی ارائه دهد.

همچنین بخوانید :

آموزش تنظیم زیرنویس فیلم در کامپیوتر با KMPlayer ،VLC و PotPlayer

از دیگر دلایلی که سبب حضور سایت فیلم تو ساب تایتل در فهرست سایت های دانلود زیرنویس شده است، می‌توان به زیرنویس فصل بندی شده سریال‌ها اشاره داشت که در چنین شرایطی دیگر نیازی به جستجو برای دستیابی به زیرنویس قسمت‌های متنوع نخواهید داشت و در این زمینه با تنوع ترجمه نیز مواجه نخواهید شد. این وب سایت ایرانی کاملا رایگان به کاربران خدمات می‌دهد که اگر تصمیم دارید به گزینه خوبی در میان سایت های دانلود زیرنویس دسترسی داشته باشید فیلم تو ساب تایتیل گزینه خوبی برایتان خواهد بود. در این زمینه سایت‌های بسیار دیگری نیز حضور داشته‌اند که در بخش نظرات می‌توانید موارد پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

سایت Subscene چه شد؟

لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (4)

وب سایت Subscene یکی از قدیمی‌ترین منابع جهانی در زمینه دانلود زیرنویس بوده است که کاربران ایرانی و خارجی بسیاری در سال‌های گذشته از طریق آن به زیرنویس‌های مختلفی دسترسی پیدا می‌کردند. متاسفانه چندی پیش مشخص شد که مدیران ارشد این وب سایت میلی به ادامه دادن ندارند و همین موضوع سبب شد تا این وب سایت جهانی زیرنویس به طور کامل مسدود شود که اگر آدرس وب سایت را در گوگل سرچ کنید با یک پیام خداحافظی از سوی مدیران این وب سایت مواجه خواهید شد.

همچنین بخوانید :

راهنمای قدم به قدم چسباندن زیرنویس به فیلم

فرق Softsub و Hardsub چیست؟

امروزه به طور کلی دو نوع زیرنویس وجود داشته است که یک مورد آن به نام سافت ساب و دیگری به نام هارد ساب شناخته می‌شود. در حقیقت زیرنویس‌های سافت ساب به مواردی گفته می‌شود که برای اجرای آن باید به برنامه‌های مختلفی نظیر KM Player دسترسی داشته باشید و سپس زیرنویس را به صورت درگ به فیلم اضافه نمایید. اما زیرنویس هارد ساب به صورت جداگانه نیست و مستقیماً روی فیلم اعمال شده است که همین موضوع سبب شده تا امروزه در نزد کاربرانی که به دنبال تماشای فیلم‌های زیرنویس‌دار هستند محبوبیت هارد ساب بیشتر از سافت ساب باشد.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی ترین سایت‌های دانلود زیرنویس به پایان رسید که در این زمینه به گزینه‌های مختلفی در خصوص دانلود رایگان زیرنویس اشاره شد. اگر احساس می‌کنید که در این زمینه سایت خوب دیگری نیز وجود داشته که از قلم نویسنده جا مانده است، لطفاً در بخش نظرات با ما همراه باشید و دیگر مواردی که احساس می‌کنید در میان سایت‌های دانلود زیرنویس ارزش قرار گرفتن را داشته است را برایمان به اشتراک بگذارید. بی‌تردید نظرات شما روی افزایش سطح کیفی این مقاله تاثیرگذار خواهد بود.

منتخب کاربران

چطور معتبر بودن یک سایت را تشخیص دهیم؟

بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین برای انواع فایل ها

معرفی سایت های کاربردی و جالب در اینترنت

بهترین سایت مقایسه گوشی ؛ معرفی معتبر ترین سایت های خارجی مقایسه گوشی های موبایل

بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس در سال 2021

یوتیوب موزیک چیست؟ معرفی امکانات و قابلیت های سرویس یوتیوب موزیک

لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (5)

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}

تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر

{{farsiNumber(n)}}

برچسب ها:

  • Bests
  • Subtitle
لیست سایت های دانلود رایگان زیرنویس فارسی و انگلیسی (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Saturnina Altenwerth DVM

Last Updated:

Views: 6178

Rating: 4.3 / 5 (44 voted)

Reviews: 83% of readers found this page helpful

Author information

Name: Saturnina Altenwerth DVM

Birthday: 1992-08-21

Address: Apt. 237 662 Haag Mills, East Verenaport, MO 57071-5493

Phone: +331850833384

Job: District Real-Estate Architect

Hobby: Skateboarding, Taxidermy, Air sports, Painting, Knife making, Letterboxing, Inline skating

Introduction: My name is Saturnina Altenwerth DVM, I am a witty, perfect, combative, beautiful, determined, fancy, determined person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.